Super, ihr habt den Hinweis zur Öffnung des Ausgangs gefunden:



 ██████╗ 
██╔═══██╗
██║   ██║
██║   ██║
╚██████╔╝
 ╚═════╝ 


Dies ist der Hinweis damit ihr das Lösungswort-Anagram, also die drei Blöcke, übersetzen und korrekt anordnen könnt! Googelt einfach den folgenden Begriff: "l337 sp34k", um zu verstehen was die  Textzeichen bedeuten. Wenn ihr die Blöcke aus den drei Kompetenz-Checks richtig angeordnet habt, habt ihr das Lösungswort für den Ausgang aus dem Escape-Room! Ihr braucht das Lösungswort nicht zu übersetzen sondern sollte es in der l337sp34k Variante eingeben.

  _ ____ ____  _              ____  _  _   _   
 | |___ \___ \| |            |___ \| || | | |   
 | | __) |__) | |_   ___ _ __  __) | || |_| | __
 | ||__ <|__ <| __| / __| '_ \|__ <|__   _| |/ /
 | |___) |__) | |_  \__ \ |_) |__) |  | | |   < 
 |_|____/____/ \__| |___/ .__/____/   |_| |_|\_\
                        | |                     
                        |_|                                       

Explorations in English Language Learning
Loading Events

« All Events

  • This event has passed.

Academic English Writing for the Humanities, Part 3

Saturday, February 29 @ 23:30

Do you need to submit a term paper in English this semester? Are you working on an essay, an article, a research proposal, or a thesis in English? This four-part workshop series especially for students of humanities could be the place for you to get native-speaker guidance on how to approach this daunting project, from dealing with English-language sources to structuring a paper that meets Anglo-Saxon expectations to formulating clear, coherent English sentences.

Part 3. Getting to it: Bring your laptops and write in a quiet place, where you can get help when needed!

Date is to be agreed in earlier workshops of the series. Please contact instructor if you wish to attend only this session

Venue

Ü35